January 10, 2012

Kegemukan Yang Kian Terserlah!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh








G.E.M.U.K





Satu perkataan yang paling tidak di sukai oleh semua orang terutamanya perempuan!










dan saya.........




















sedang mengalaminya....!!!











ciri-ciri kegemukan sudah kelihatan
(klik gambar untuk tumbesaran!)









huhuhu.........








Bila la nak dapat balik berat badan macam umur 15 tahun dulu.......>_<








Mungkin perlu kerap puasa....





Perlu kerap joging....






Perlu kawal makan....







dan 







Tak boleh tido secara berlebihan!.....








>_<















Tapi housemate saya kata, makan lah sebanyak mana pun selagi ada selera...
Nanti bila dah takda selera, bagi la ciken chop ke, tutti fruiti ke, pizza ke..
Semua tu tak nak pandang dah......hehe











So,












Kesimpulannya..........













Tak kesah la gemuk ke kurus ke













Janji hati mau GUMBIRAA........hik3






'SENGIH' selalu ya kawan2...haha

















SEKIAN


























3 comments:

  1. xkisah gemuk pn..jnji hepi.tp excercise tu prlu gk.hehe

    ReplyDelete
  2. jom joging setiap pagi!...hehe

    ReplyDelete

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI