March 09, 2012

Gathering With Luvlyest Family....=)

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh



Apa maksud  "Luvlyest" tu?!

"Luvlyest" tu perkataan rekaan saya yang menggambarkan betapa terlalu sayangnya saya pada keluarga saya...

Hahahaha...

Hentam saja lah labu....




Tanggal 1 Mac 2012 bersamaan hari khamis malam jumaat hari tu, kami sekeluarga telah pergi makan2 kat luar

Jarang sangat boleh gather ramai-ramai

Sebab masing-masing study jauh

>_<



Haa...bila ada peluang camni, kena la manfaatkan!


Ye dak?!

Hehe

Kami pergi 3 buah kereta

Kereta saya + Kereta abang saya + kereta abang ipar saya

ADIK SAYA sampai dari Terengganu malam tu kat Wakaf Che Yeh

Kebetulan malam tu berlaku kebakaran kat Wakaf Che Yeh tu

Memang jem teruk giler!



Lepas amik adik saya kat depan Ombak Boutique Hotel, kami terus menuju ke destinasi ...Restoran Syam kat Berek 12


Mula tu nak makan kat New Horizon Garden

New Horizon Garden Restaurant, Jalan Kuala Krai, Kota Bharu

Tapi di sebabkan jalan tengah jem kat Wakaf Che Yeh, kami tukar destinasi

Makan kat Restoran Syam, Kota Bharu



Masuk restoran ni dah dekat pukul 10 malam!

Masa masuk tu, ada 3 family tengah makan



Ohya, lupa nak mention!

Mesti korang tertanya-tanya nape g makan pun sampai 3 buah kereta?

Berapa orang ahli keluarga saya?!

11 orang u know!

Ramai kan?...hehe


1. Abah
2. Ma
3. Kakak saya
4. Suami Kakak saya
5. Abang saya
6. Saya
7. Adik Lelaki (Dir)
8. Adik Lelaki (Yie)
9. Adik Perempuan (Bibah)
10. Adik Perempuan (Mimi)
11. Adik Perempuan (Nabila)

Dah ikut turutan tu...hehe



Sampai je terus order dan makan!



Itu abah saya, Yie dan Bibah



Tangan saya besar sampai boleh tutup seluruh muka!...wahaa!



Dari kiri : Abang ipar, Dir dan Abe Mat


Ikan ni tersangat la pedas!....>_<



Adik saya kulit air kopi, abang saya kulit air susu, abah saya kulit air teh susu ...haha...boleh?!


My Luvly Ma, Nabila dan Mimi


Si Gendut Yie dan Si Keding Bibah!...hahahaha


My Luvly elder sister!...lain kan muka kami?!

Kalau keluar berdua, orang tak tahu pun kami adik beradik!

Kesian kami berdua...

Wuwuwuwu...






My Youngest Sister....Mimi

Do follow her at her blog Le Lovie

Blog dia lg ramai followers dari blog saya okeh!

mencecah 5 ratus lebih!

Tapi entri entah pape!

Huh!

( Kutuk blog adik sendiri )

Ngeee.....


Mama cayam !...=)


Si Pipi Tembam!









Boleh tahan la makanan kat sini


Abah saya suka makanan kat sini berbanding makanan kat New Horizon


Dia kata makanan kat New Horizon adalah MASIN..!!


Ma saya pulak lebih suka makan kat New Horizon


Dia kata makanan kat situ SODAP!




Anak dia?!




Anak dia suka masakan Mama dia je...hehe








Rindunya nak gather ramai-ramai lagi.....


Nak tunggu raya lambat lagi


Kalau adik saya pegi belayar kat oversea tentu raya ni tak leh nak gather semua adik beradik....huhu








Tapi yang pasti, saya sangat JELES sebab tak boleh ikut family g Family Day kat Tok Aman Bali Beach Resort, Tok Bali pada 16hb nanti...wuwuwuwu











Resort ni resort baru siap kat Tok Bali, Pasir Puteh!




Rugi nya tak dapat ikut!


huhuhu












Apapun, sayangilah keluarga anda


Tanpa mereka, siapalah kita








SEKIAN

No comments:

Post a Comment

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI