March 26, 2012

Zaman Kecik2 Duluuu......

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Korang ada simpan lagi tak gambar-gambar zaman kecik2 dulu?....Saya suka tengok gambar2 masa kecik dulu. Nasib baik Ma dan Abah ada jugak amik gambar.. Kalau tak, confirm saya tak tahu yang dulu saya ni terSANGAT la comel !!...kah3....Dulu comel la...sekarang tak berapa nak comel dah...

Jom kita tengok gambar2 "COMEL" saya....ahaks....~perasan!


Cer teka...mana satu saya?...Baju merah ke baju putih?....

Jawapannya.......







Dua2 BUKAN saya!...hahaha

Itu abang dan kakak saya la....=)
Ada je gambar kami bertiga duduk atas kerusi yang sama tapi dah lupa gambar tu kat mana...huhu



Gambar-gambar ni semua masa saya kat Sabah dulu...Dalam ramai2 adik beradik, saya sorang je yang lahir kat Sabah..Tetiba ganjil sorang..haha..Masa abang ngan kakak saya lahir, Mak saya sempat balik Kelantan lahirkan diorang. Saya je tak sempat sebab masa tu Abah tak leh cuti. Maka, lahirlah saya di sana menyebabkan saya berIC tengah "12"....Dah la form 2 baru dapat IC...wuwuwu...





Yang ni gambar kat airport Kota Kinabalu..Masa ni dah nak balik Kelate dah...Selamat Tinggal Sabah negeri kelahiran ku......>_<


Balik dari Sabah, kitorang menetap kat Tanah Merah plak...Abah ngaja kat Sekolah Kebangsaan Peralla...



 Alamak...menonjol sangat pulak pampers tu....hehe



Abang suka buli saya....wuwuwuwuu 

Yeay!....Saya dah besar dah...Dah reti kayuh basikal dah pun!

 Opss....Sori...Ada masalah gigi rosak skit!...ahakss


Dari kiri : Adik lelaki bawah saya (Dir)-Beza 2 tahun, Saya a.k.a Anak ke-3, Adik lelaki (Yie)- Beza 4 Tahun dan Kawan kakak saya



Kami menetap kat Tanah Merah tak lama pun..dalam 2-3 tahun je...Lepas tu balik Pasir Mas


Hehe.....zaman kecik2 dulu seksi skit

Dari kiri : Saya, Abang, Sepupu, Kakak, dan Sepupu




Itu Mama saya!....Luv u ma.....>_<


Masa ni kat rumah nenek a.k.a Mek




And da last one is gambar ni.....




Keluarga ketika baru berempat sebelum lahirnya lagi 3 orang adik beradik...hehehe








Suka tengok gambar zaman kecik-kecik dulu...Kalau la masa boleh di putarkan...Saya lebih suka hidup di zaman kecik-kecik dulu berbanding zaman siber sekarang ni walaupun ketika itu serba kekurangan..huhuhu








SEKIAN

1 comment:

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI