June 29, 2012

Mak Arwah YasminJHunwick Bagi Komen Kat Blog!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Dah lama rasanya tangan ini tidak menaip..blog pun makin lama makin sepi..
Ape nak buat....BUSY!

Memandangkan ada masa terluang ni, bleh la update kejap


Hmmmm.....Ingat tak saya pernah buat entry pasal arwah Yasmin J yang meninggal bersama 2 orang kawannya?

Kat entry ni-------> KLIK SINI


Tak sangka MAK dia reply ucap terima kasih sebab entry yang saya tulis tentang arwah anak dia!

(klik untuk tumbesaran)


Terkezut jugak den masa tengok nama si pengomen sebelum baca komennya....Ye la...Takkan orang yang dah meninggal bleh bagi komen?!..hiihihi.Tapi bila tengok mak dia yang reply guna blog anak dia, rasa terharu pulak.....>_<

Lepas tu saya buka blog arwah yasmin...Sekali lagi TERKEZUTTT!...Eh, camne ada entry terbaru yang bertarikh 27th June 2012 ni?!!...Arwah kan dah takde?!


Baca punya baca...rupanya mak dia published semua entry yang terdapat dalam draft yang tak sempat arwah anaknya published...feuuww!!...Saya dah mula pikir bukan2 dah tadi...haha...Maaf Aunty!..>_<


Ini adalah entry dari ibu bapa arwah Yasmin kat dalam blog anaknya...


(klik untuk tumbesaran)



Apepun,buat Aunty Saz....Kami semua doakan semoga arwah di tempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman...AMIN





SEKIAN

2 comments:

  1. dan jangan lupa lawati blog saya pula http://lamancintasyuk.blogspot.com

    saya menanti kehadiran kamu pula

    ReplyDelete

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI