April 07, 2012

Perlu Ke GIGIT Kasut?!!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Malasnya nak wat keje sekolah...Selalu je macam ni...Haish !...Bila nak rajin tak tahu...Asyik malas je ni....wuwuwuwuuu...


TAPI....Update blog, saya tak malas !...ahaks


>_<




Korang pernah dengar tak statement ni "Kalau beli kasut baru, sebelum pakai, kena gigit dulu kasut tu,baru la nanti bila pakai tak sakit kaki !"


Haaaa......Majoriti mesti pernah dengar kan?!


Preview kasut comel saya jap...awwww.!!...Haha...takde keje




FYI...Saya sendiri terikut-ikut statement yang saya dengar beberapa tahun dulu dari kawan saya ni..Masa tu saya beli kasut baru..Bila pakai, kaki saya melecet teruk..wuwuwuwuu...Saya mengadu la kat kawan saya ni..Dia dengan statement yang dia dengar dari mana ntah telah membuatkan saya begitu teruja nak GIGIT kasut!...hahaha




Ingat lagi ayat dia tuh " Memang la kaki ko sakit sebab ko tak gigit dulu kasut tu sebelum pakai!..Haa....padan muka ko kasut gigit kaki ko balik!"


Ok...fine !


Balik bilik, saya dengan confidentnya telah mengGIGIT-GIGIT kasut yang dah di pakai tu....


Eeeuuwwwww!


Betul ke apa aku buat ni dulu?!


Tapi takpe la...Disebabkan percaya cakap kawan tu, saya buat jugak walaupun rasa macam geli je...Ye la...gigit kasut yang dah dipakai seharian..Lain la gigit kasut yang baru beli tapi tak dipakai lagi!...haha


Lepas gigit, keesokan harinya saya pakai balik kasut tu!


Nah....!!....SAMA je keadaannya!...Kaki ku tetap sakit...wuwuwuwuu


Memang la sejak tu, saya tak percaya lagi statement yang saya rasa tak patut tu...hahaha


Setiap kali beli kasut baru, walaupun sakit kaki pada permulaan pakai, tapi saya wat tak tahu je...Lama-lama ok la kasut tu...Mungkin awal-awal tu kaki kita tak terbiasa dengan kasut tu lagi kot.




Eerrr....Ada berani nak gigit semua kasut ni?!...Hahaha

Model kasut di Jingga House









P/S : Tapi ini just pandangan saya la...Kalau anda rasa dengan mengGIGIT kasut tu boleh mengelakkan kaki anda tak sakit/melecet terpulang la ya...Itu adalah HAK anda.....hehehe




SEKIAN

No comments:

Post a Comment

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI