February 28, 2012

Cara nak remove Facebook Timeline

AssalamualaikumWarahmatullahi Wabarakatuh




Walaupun facebook saya bukan yang jenis timeline, tapi saya tetap nak share cara untuk remove timeline tuh








Best ke guna timeline?!



Tak best la saya rasa..


Pening je nak tengok


Kejap kanan, kejap kiri


Boleh juling mata nih!



Hehe



Sapa yang guna timeline, memang saya tak tengok sangat la FB dia


Sori eh..



Bukan tak nak tengok


Tapi pening nak menengoknya!



>_<


Eh...korang jangan marah ek


Ini pandangan saya je


Hehe










Ok....straight to the point


Camne nak remove timeline?


Haa......meh KLIK sini meh




Dalam ni ada cara-cara nak remove timeline


Hope dapat membantu korang la ya



Bagi sapa-sapa yang nak remove timeline tu boleh la cuba


Bagi sapa yang lebih suka guna timeline, tak payah la remove ya




Bukan saya paksa korang remove pon




Hehehe



Terpulang pada diri masing-masing...







Ok la...


Selamat mencuba!











SEKIAN

1 comment:

  1. Thanks for every other great post. The place else could
    anybody get that type of info in such a perfect manner of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I am on the
    look for such info.

    Also visit my site ... gazo

    ReplyDelete

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI