February 14, 2012

My Work as RA - Minggu Ketiga

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh





Mesti korang boring kan?!

Asyik baca pasal kerja saya yang tak seberapa ni je


Hmmm....




Tapi tak pe la



Saya suka update!


Ini blog saya kan


"Diari Maya" saya....



Suka hati saya la nak tulis apa kan?!




hehe






Ok...ini adalah sambungan dari ENTRI INI




Minggu ketiga ni bermula dari 30/1 hingga 3/2


















5 hari dalam minggu ni hanya digunakan untuk translate terms penting yang terdapat dalam jurnal






Agak boring jugak la...




Nasib baik dah dapat online 







Boleh jugak cuci mata layan FB sambil wat keje






hehehehe













Tu pun selepas berpuluh2 kali cubaan untuk meng'Online' kan laptop




Padahal dalam bilik Professor Madya kat tingkat 5 ( Floor yang paling atas sekali kat FPTV lagi tuuu)




hmmmm..








Pelik pelik....huhu


























Ohya,




Nak di jadikan cerita,






Pada suatu hari.....










Sedang kami syok duk FB, tetiba Encik Rasid bukak pintu bilik!














Ya ALLAH,






Memang masa tu rasa nak tercabut jantung ni




sebab KANTOI!!




hahaha














Masa tu gelabah tak yah cakap la..


Nak bercakap pun tergagap-gagap




Tangan pun dah menggigil




Ye la...




Dah buat salah...hehehe










Nasib baik la Encik Rasid tak cakap pape..hik3






Takut kena SOUND je!








>_<










Sejak tu memang saya ngan fifah selalu pasang telinga




Asal bunyi tapak kasut je, terus kitorang khusyuk wat keje!






Malah, siap kitorang wat demo lagi !




Fifah duduk depan pintu, dan saya duk on9 FB




Sebab nak tahu memang Encik nampak ke tak kami bukak FB hari tu






Hahaha










Bila pikir balik memang lawak giler






Macam budak2 pulak kitorang nih!










kikikiki....
















errr....sori Encik!






Pasni kami tak nakal2 dah!












PROMISE!












>_<
















Jom terjah gambar "perasan" kami....hik3








Isnin- 30/1/2012










Model tak rasmi ECO-TUPPERWARE!...kih3


Sapa2 yang nak order barangan Tupperware sila bagitahu saya!


Saya adalah ahli Tupperware


(Sempat lagi Promote...hihi)






Selasa- 31/1/2012



Hari ini adalah hari kelam kabut isi borang claim gaji untuk bulan 1 


hehehehe


Borang ni kena serahkan pada Pusat Penyelidikan dan Inovasi (PPI)


Nanti diorang akan hantar kat bendahari

dan bendahari akan bank in duit dalam akaun kitorang!



Part ni yang paling seronok





Baru keje 9 hari, dah dapat gaji dah...hik3








Rabu- 1/2/2012










Khamis - 2/2/2012







Hujan lebat gilerr hari ni....membuatkan mata ni makin layu je...>_<
















Jumaat- 3/2/2012






















Sekian sahaja cerita kerja untuk minggu ketiga


Kalau rajin, akan ada la update untuk minggu keempat (minggu last)



Kalau malas, maka tak ada la ye...hehe












SEKIAN




3 comments:

 
All copyright © by Tengku's .DATANG LAGI